بلاگ

خواص سیر برای مردان

خواص سیر برای مردان

خواص سیر برای مردان ، سیر، خواص دارویی شگفت انگیزی دارد و حاوی مس، پتاسیم، فسفر، آهن و ویتامین B1 می باشد. این گیاه یکی از گیاهانی است که از نظر تمایل و توانایی جنسی می تواند تفاوت بزرگی در افراد ایجاد کند. همچنین از زمان های قدیم بعنوان درمانی برای انواع مختلف بیماری ها از جمله مشکلات جنسی و اختلال نعوط استفاده می شده است. در این مقاله به خواص سیر برای مردان می پردازیم. با ما همراه باشید.

خواص سیر برای مردان

سیر حاوی مقدار زیادی آلیسین می باشد که باعث تحریک گردش و جریان خون به اندام های جنسی زنان و مردان می شود. اما به دلیل بوی نامطبوع سیر، آن را با اعتدال بخورید. ترکیبات فعال موجود در سیر می تواند فشار خون را کاهش دهد. به این منظور مقدار مورد نیاز معادل حدود ۴ میخک سیر در روز می باشد.

خواص سیر برای مردان

خواص سیر برای مردان

• درمان قارچ پا

قارچ پا، موضوعی شایع در مردانی است که ساعت‌ها پاهایشان در محیط گرم و نمناک کفش می ‌ماند. مصرف یک حبه سیر در طول روز، برای از بین بردن قارچ پای کارمندان و حتی ورزشکاران مفید است.

• سلامت پروستات با مصرف سیر

با افزایش سن بسیاری از مردان، بزرگ شدن پروستات تحت تاثیر قرار می گیرد. اما یک رژیم غذایی حاوی سیر و پیاز، خطر ابتلا به هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) را کاهش می دهد. سولفید هیدروژن موجود در سیر ارتباط مستقیمی با سلامتی پروستات دارد. زیرا در مقابل هایپرپلازی خوش خیم پروستات که یک وضعیت سلامتی نگران کننده است اما بسیار مضر نیست، محافظت می کند. در این بیماری پروستات به شکلی بزرگ شده و باعث کاهش میزان ادرار بدن می شود. در حالی که تعداد دفعات ادرار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

• جذابیت بیشتر مردان

یکی دیگر از خواص سیر برای مردان، جذابیت بیشتر آنها می باشد. به این منظور می توانند سیر را بصورت خام، پخته شده، خشک شده یا به شکل قرص عصاره سیر مصرف کنند.

• ضد ویروس

سیر ضدویروسی است که دومی ندارد. جویدن یا بلع یک جبه سیر تازه به شما کمک می ‌کند تا از ویروس‌ها دور بمانید.

• درمان بیماری های قلبی

سیر دشمن بیماری قلب می باشد. یک حبه کوچک سیر خام، اگر شب‌ها قبل از خواب مصرف شود، علاوه بر تضمین سلامت قلب، فشار خون را کاهش می‌ دهد. مهم ‌تر از اینها از لخته شدن خون در قلب و دیگر نقاط بدن، جلوگیری می ‌کند.

• افزایش میل جنسی

یکی دیگر از خواص سیر برای مردان بهبود عملکرد جنسی و افزایش میل جنسی او می باشد. زیرا مصرف سیر باعث بهبود سلامت مرد، کاهش سطح کلسترول، بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون بالا و … می شود. همچنین در برابر عفونت ها مقاومت می کند. به همین دلیل فرد سالم تر است و انرژی بیشتری دارد. مصرف سیر جریان خون را بهبود می بخشد و خلق و خوی را بالا می برد که بطور طبیعی میل جنسی نیز افزایش می یابد.
همچنین سیر یکی از موادی است که برای تقویت قوای جنسی مردان بسیار مفید می باشد. مصرف یک حبه سیر در طول روز، به مرور زمان، قوای جنسی مردان را بالا می ‌برد و دیگر نیازی به خریدن قرص ‌ها و مکمل ‌های گران قیمت نیست.

افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

• ضد سرطان

سلنیوم یکی از مواد موجود در سیر می باشد که این به معنی سدی محکم در برابر انواع سرطان ها (سرطان پروستات، مثانه، روده بزرگ، ریه و معده) است. پس مصرف سیر خام را به خصوص اگر در شهر های بزرگ و آلوده زندگی می کنید، فراموش نکنید. همچنین سیر با فعال‌ کردن آنزیم‌ آنتی‌ اکسیدانی CYP2E1 بدن را از عوامل سرطان ‌زا پاک می ‌کند.

• سیر برای درمان مشکلات نعوظ

سیر حاوی سولفید هیدروژن است که باعث افزایش استحکام نعوظ و طول آن می شود. زیرا مصرف این ماده، افزایش جریان خون به ماهیچه ها و بهبود گردش خون را به دنبال دارد. همچنین سولفید هیدروژن در ویاگرا یا قرص های کمک جنسی برای مردان نیز استفاده می شود.
آقایان روزانه ۳ بار سیر بخورند تا در دراز مدت عملکرد جنسی خود را بهبود ببخشند. سپس بعد از یک ماه بهبود، مقدار آن را به ۳ بار در هفته کاهش دهند.

• رفع مشکلات جنسی

سیر قوت تریاقی دارد و ضدسم است. مخصوصا در افراد سرد و تر که دچار مشکلاتی در قوای جنسی و اعمال زناشویی هستند، بسیار مفید می باشد.
• جویدن سیر پخته همراه با کندر برای تقویت بن دندان‌ ها، سرفه ‌های مزمن و درد قفسه سینه بسیار مناسب است.

موارد منع مصرف در مصرف سیر

علاوه بر خواص بسیار زیادی که سیر دارد، دارای موارد بسیار خطرناک نیز می باشد. همچنین مصرف سیر برای بعضی از افراد ممنوع می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
• پزشکان خوردن سیر زیادی را در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی کنند.
• همچنین مصرف سیر باید توسط کودکان زیر ۷ سال در مقادیر متوسط باشد.
• نباید دو هفته قبل از عمل سیر بخورید. زیرا سیر خون را تسکین می دهد و می تواند باعث خونریزی شود.
• در صورت استفاده از سیر و محصولات حاوی سیر ممکن است چیزی مانند سوختگی برای پوست ایجاد کنند، بنابراین مهم است که قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.
• سیر برای حیوانات مخصوصا برای گربه ها و سگ های ژاپنی (آکیتا و شیبا اینو) نیز سمی می باشد.

موارد منع مصرف در مصرف سیر

موارد منع مصرف در مصرف سیر

سخن آخر

سیر گیاهی است که در سراسر جهان رشد کرده و معمولا در شرایطی که به قلب و سیستم خونی مربوط می شود، سیر مورد استفاده قرار می گیرد. این شرایط شامل فشار خون بالا، کلسترول بالا یا چربی خون و آترواسکلروز نیز می باشد. سیر را می توان به راحتی به غذاها و نوشیدنی ها اضافه کرد. زیرا از سیر تازه، پودر سیر و روغن سیر برای افزودن طعم استفاده می شود و بنابراین از مزایای سیر برای آقایان می توان با افزودن دوره ای آن به مواد غذایی از مزایای آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.