بلاگ

پودر گوجه برای پفیلا

پودر گوجه برای پفیلا

پودر گوجه برای پفیلا ، از جمله میان وعده ها و تنقلات پرطرفدار برای جمع های خانوادگی می توان به پفیلا اشاره کرد. در حال حاضر این میان وعده با طعم های مختلفی در بازار موجود است. یکی از نمونه ‌های آن پفیلا با طعم پودر گوجه فرنگی است. در این مقاله می خواهیم شما را با پودر گوجه فرنگی که برای پفیلا استفاده می شود، بیشتر آشنا کنیم.

پودر گوجه فرنگیپودر گوجه فرنگی برای غذاهای مختلف

پودر گوجه فرنگی از جمله روش های بسیار خوب برای ذخیره گوجه ها در فصول دیگر است. شما می توانید در فصل هایی از سال که گوجه های تازه در بازار زیاد هستند، این محصول را خریداری کرده و با خشک کردن آن، پودر گوجه فرنگی درست کنید. پودر گوجه فرنگی خشک شده از طعم بسیار خوبی برخوردار است و کاربردهای بسیار زیادی برای تهیه غذای مختلف دارد. پودر گوجه فرنگی که از گوجه فرنگی خشک شده به دست می آید، یک چاشنی بسیار خوب برای انواع سوپ ها، سس مایونز، خورشت مرغ و … است.

پودر گوجه برای پفیلا

ذرت یک دانه غذایی با ارزش بالا به شمار می ‌آید که برای آماده کردن غذاها و خوراکی های مختلف از آن استفاده می شود. ذرت خشک شده برای تهیه پفیلا به کار می رود. پفیلا از تنقلات محبوب برای کودکان می باشد. ممکن است بسیاری از افراد آن را با طعم ساده آماده کنند. ولی برای خوش طعم کردن آن می توان از مواد و چاشنی های مختلف استفاده کرد. یکی از این مواد پودر گوجه فرنگی است.

پودر گوجه برای پفیلا

طرز تهیه پفیلا با پودر گوجه فرنگی

شما می توانید پودر گوجه فرنگی را در منزل تهیه کرده و از آن برای خوش طعم کردن پفیلا استفاده کنید. برای این کار در مرحله ابتدایی به همراه روغن و نمک این پودر را اضافه کرده سپس ذرت ها را به آن اضافه کنید. در یک روش دیگر شما می توانید پس از آماده شدن ذرت ها آنها را در یک کیسه کاغذی ریخته و به آن ها پودر گوجه فرنگی را اضافه کنید. سپس آن را به هم زده تا به خوبی ترکیب شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.